Záruka a reklamace

 Celý námi prodávaný nábytek má dvě roky záruky. Tato záruka pokrývá všechny výrobní vady, které mohou vzniknout v průběhu času. Záruční doba začíná ode dne dodání nábytku zákazníkovi.

Záruka se vztahuje na výrobní vady, poškozené elementy a nízkou kvalitu materiálů, které brání montáži a použití nábytku. V takovém případě bude Lipik Nábytek nahrazovat vadné díly anebo vracet uhrazenou částku.

Před montáží pečlivě zkontrolujte, zda všechny díly jsou v pořádku. Po montáži nábytku společnost nenese odpovědnost za poškozené díly. Záruka se nevztahuje na výrobky, které byly neodůvodněně nesprávně sestaveny, manipulovány nebo opraveny nebo přetíženy nebo vynechány z doporučení. Tato záruka platí pouze za běžných podmínek použití a servisu.

 

Jak reklamovat zboží?

V případě zjištění jakýchkoliv poškození, chybějících elementů nebo jiných problému s objednaným zboží neváhejte nás kontaktovat – jsme tady mezi jinými proto, aby Vám pomoci. Vaši reklamační žádost vyřešíme v souladu s našimi reklamačními podmínkami v nejkratším možném termínu. Aby úspěšně reklamovat nakoupené zboží napište nám e-mail, ve kterém popíšete svůj problém a k tomu přiložte fotky tak poškozeného elementu, jak i návodu s označenými částmi, které bychom měli Vám vyměnit.

POZNÁMKA

Reklamace musí být nejprve námi ověřena. Zákazníkova žádost je pak poslána továrně, kde novou část se vyrábí na zakázku.

Čas pro vyřízení reklamace je cca 14 dní + dodatečný čas pro dodání předmětu reklamace pohodlným a bezpečným způsobem. Předem děkujeme za trpělivost.

Reklamace malých elementů jako např. chybějící úchyty, šrouby nebo osvětlení obvykle lze snadno vyřešit, tzn. takové elementy nejčastěji posíláme poštou. Větší části (dvířka, skříňky, skleněné police nebo vitríny atd.) z bezpečnostních důvodů dodáváme pouze vlastní dopravou.